تبعض.تبعیض.تبعیض Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

تبعض.تبعیض.تبعیض

چرا وقتی با آوردن نام خليج عرب در زير اصطلاح خليج فارس و آنهم در داخل پرانتز در يكي از مجلات جغرافيايي كشورهاي غربي، اين مسئله به اصلي ترين موضوع يك كشور اسلامي و اخبار و رسانه هاي آن تبديل مي شود و بهانه اي براي توهين به مسلمانان عرب هموطن و خارج كه در چهار سمت خليج فارس ساكن هستند و حتي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين مورد موضع گيري كرده و روزي را به نام خليج فارس براي ثبت در تقويم رسمي كشور تصويب مي نمايد و نمايشگاه هاي متعدد فرهنگي و هنري توسط وزارت خانه هاي مختلف از جمله ارشاد، امور خارجه براي ثبت نام خليج فارس برگزار مي گردد و ...

 

یکی نیست بپرسه هویت ما ترکها و قومیت های دیگر ایران  به اندازه نام خليج فارس براي مسئولان كشور، سازمان هاي فرهنگي، سياسي و امنيتي اهميت ندارد كه به آن اعتراض كرده و مانع تكرار آن در آينده حداقل از جانب دستگاه هاي دولتي و بهره گيران از بودجه ملي باشند؟


 

چندتا سوال دیگه ...

 

چرا فرهنگستان زبان و ادب فارسي كه به ناحق بر خلاف عدالت و مساوات اسلامي بر سرنوشت زبان هاي رايج در ايران مسلط شده و فقط و فقط بودجه خود را علاوه بر احياي زبان فارسي كه تنها يكي از زبان هاي ايران است، صرف ضديت با زبان تركي و تخريب آن و تغيير و تحريف نام هاي تركي اماكن جغرافيايي، كه نمونه اخير آن تبديل نام جزاير درياچه اورميه به فارسي است، مي نمايد؟!

چگونه است كه در يك كشور اسلامي رفتن به قلعه بابك در آذربايجان حرام باشد؟؟؟بابكی که مدافع سرزمين خويش و انواع دلاوری و رشادت ها بوده ، ملحد و ضددين معرفي مي گردد؟؟؟

ولي رفتن به تخت جمشيد و زيارت قبر كوروش و داريوش آتش پرست و لواط کار، كه تمام ملتهاي همسايه را به بند و تسخير میكشيدند و خود به ازدواج خواهر و مادر و محارم ديگر مي پرداخته اند، تبليغ و ترغيب مي شود و هزينه هاي سرسام آوري از بودجه كشورهاي اسلامي به تبليغ و مرمت آنها اختصاص داده مي شود به طوري كه حتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري نيز سفر تبليغاتي خود را از آنجا شروع و مراسم سوگند تبليغاتي در آنجا برگزار مي نمايد.

؟؟؟


 آيا اين اقدامات خلاف اصول صريح قرآن كريم (( ان اكرمكم عندالله اتقيكم)) و فرمايش بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران كه مي فرمايد: (( در اسلام ملي گرايي نيست)) نيست؟!

رژيم منحوس پهلوي ، خبرگزاري رسمي شاهنشاهي كه ((پارس)) ناميده مي شد سقوط کرد و جاي خود را به خبر گزاري ((جمهوري اسلامي )) داده...
چرا عده اي در نظام مقدس جمهوري اسلامي مي خواهند بعد از گذشت ربع قرن از انقلاب شكوهمند اسلامي، اين نظام را دوباره به سوي آپارتايد، ملي گرايي فارس، نژادپرستي و باستان گرايي آريايي و در يك كلام
جمهوري فارس – آريايي پیش ببرند!

 



نظرات شما عزیزان:

Türk
ساعت22:16---8 مرداد 1392
Səlamlar
istəsən məni (yarali Azərbaycan)la link elə sonra hançi adinan istəsən link edim biləvi


محمد
ساعت10:19---9 اسفند 1391
اعتراضون حق دی اما قارداش بو تبلیغ که سن الی سن بیزم ضرریمیزدیر.
داریوش نیه سویو سن.
فاسلار دا بیزه قارداش دولار.
اعتراض اله اما توهین المه


بشار
ساعت13:22---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


بشار
ساعت11:46---14 مهر 1390

خدایا !

دستهایت را بگشا

بگذار حس هم آغوشی را با تو تجربه کنم

بگذار گرمای تنت، یخهای وجودم را آب کند

بگذار یکی شویم

عطشم را تو سیراب کن

دستهایت را بگشا

و بگذار

در آغوش امنت آرام بگیرم ...



reza
ساعت16:34---27 شهريور 1390
سلام وبلاگ خوبی داری من رو با نام تراختور یارلاری لینک کن خبر بده لینک کنم ممنون
www.tiraxtur-yarlari.persianblog.ir


مهران
ساعت8:31---24 شهريور 1390
خوشحال ميشم با شما تبادل لينك كنم

بشار
ساعت9:57---23 شهريور 1390
من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


بشار
ساعت11:32---12 شهريور 1390

پروردگارا !
به حرمت بزرگی و عظمتت ...
به لطف و کرمت ...
به عشق و مهر و محبتت ...
به خواب دوستانم : آرامش ٬
به بیداریشان : آسایش ٬
به زندگیشان : عافیت ٬
به عشقشان : ثبات ٬
به مهرشان : وفا ٬
به عمرشان : عزت ٬
به رزقشان : برکت ٬
و
به وجودشان : صحت و سلامت ٬
عطا بفرما ...
آمین یا رب العالمین



ا.م.
ساعت11:21---26 تير 1390
یــــــــــــــــاشاسین!!!!

رضا
ساعت21:46---25 تير 1390
باسلام

2 تا پيشنهاد بسيار شيرين و عالي دو نبش

با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما به موبايلتان ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب دریافت نمایید.

ضمنا داراي قرعه كشي ماهانه هم ميباشد كه :

شرکت کنندگان در قرعه کشی و مسابقه، کلیه کاربران سایت میباشند که حساب کاربری خود را فعال کرده باشند.

نفر اول : نیم سکه بهار آزادی
نفر دوم : ربع سکه بهار آزادی
نفر سوم : 500 هزار ریال وجه نقد
5 نفر به قید قرعه - هر نفر 200 هزار ریال وجه نقد

اينم لينك ثبت نام :

http://ads.inpersia.com/users/ref/24343

پ 2 :
با ورود و خروج از اينترنت هر ساعت تا 75 سنت بدون انجام كاري دريافت نماييد

اينم لينك ايشان :

http://www.surfjunky.com/?r=Rezador1970

در صورت توضيحات بيشتر و يا ... به وب بنده سري بزنيد
موفق و شاد باشيد


Kiana_E.B
ساعت17:01---24 تير 1390
سلام.مرسی که بهم سر زدی.
در مورد اون مطلب اگه دوست داری میتونی اونو تو وبلاگت بذاری(فقط این دفعه)ولی لطفا نام منبع،یعنی وبلاگ منو هم حتما ذکر کن.
بازم بهم سر بزن.خوشحال میشم


Kiana_E.B
ساعت12:18---22 تير 1390
باهات موافقم
خیلی وقته به من سر نمیزنی!...
آپم.اگه دوست داشتی بیا.خوشحال میشم


میترا
ساعت10:04---21 تير 1390
فروشگاه آنلاين
http://www.gostore.ir
فروشگاه اينترنتي
http://shop.gostore.ir
فروشگاه لوازم زنانه
http://girl.gostore.ir
فروشگاه کتاب
http://book.gostore.ir
فروشگاه پوشاک مد روز
http://poshak.gostore.ir
فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي
http://www.araeshi.gostore.ir
فروشگاه دخترونه
http://www.dokhtarone.gostore.ir
فروشگاه اينترنتي
http://www.eshop.gostore.ir
فروشگاه پلاسکو
http://market.gostore.ir
فروشگاه زيور آلات
http://www.zivaralat.gostore.ir
فروشگاه کتاب و مجله
http://www.gostore.ir/index.php?go=4
فروشگاه کتاب الکترونيک
http://www.gostore.ir/index.php?go=81
آرايشي و زيبايي
http://www.gostore.ir/index.php?go=6
زيور آلات
http://www.gostore.ir/index.php?go=7
فروشگاه فيلم و کارتون
http://www.gostore.ir/index.php?go=10
بازي و سرگرمي
http://www.gostore.ir/index.php?go=12
آموزش زبان
http://www.gostore.ir/index.php?go=82


احمد
ساعت10:04---20 تير 1390
سلام دوست عزیز ما پیغام شما را خواندیم لازم به ذکر است که ما قبلا با یکدیگر تبادل لینک کرده ایم و تبادل لینک مجدد لازم نیست.


احمد مدیر وبلاگ تراختوردوسلاری
TractorDostlari.Mihanblog.Com


tb-lovers
ساعت22:03---19 تير 1390
sani dedigin adivinan link eladim mani da ela tb-lovers adinla link ela

علی
ساعت1:01---6 تير 1390
سلام
وبلاگت عالیه
اگر تونسی حتما از مال منم بازیدید بکن


ali
ساعت19:00---5 تير 1390
سلام دوست عزیز یه پیشنهاد دوسنانه بهت میدم تا آمار وبلاگت به صورت کاملا واقعی وقانونی زیاد بشه @@@@@روی webپایین این نظر کلیک کن یا این که به لینک http://hadirank.com/?ref=331
برو وعضو شو وگزینه ی بازدید اتوماتیک رابزن وآمار وبلاگتا حتی میلیونی زیاد کن


مهدی
ساعت23:20---27 خرداد 1390
سلام آقا AYHAN من مهدی ( لالیگا ) هستم . لطفا لینک لالیگا LFP رو حذف کن . و این آدرس را لینک کن . lfp90.mihanblog.com . با نام : لالیگا LFP . راستی من هم تو را لینک کرده ام .ممنون .

مریم
ساعت15:24---26 خرداد 1390
فروشگاه آنلاین کارت شارژ ایرانسل،همراه اول و تالیا
www.echarge20.com
با اطمینان خرید کنید


shahen
ساعت3:23---25 خرداد 1390
سلام.سایت قشنگی دارین به من هم سری بزن اگه با تبادل لینگ موافقی پیام بده

اسماعیل
ساعت12:51---23 خرداد 1390
سلام بهتون
یه سوال می خوای پول دارشی بدون یه یه قرونی
پس برو به این لینک و ثبت نام کن
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7740


cefa
ساعت22:38---21 خرداد 1390
səlam. təbrizdən neçə əksə baxın.nəzər vermaği unutmiyin.yaşa

امینه
ساعت16:31---16 خرداد 1390
سلام آپ شدیم سر بزنید

salar beik
ساعت14:40---16 خرداد 1390
سلام وبت خوبه سعی کن بیشتر مطلب بزاری.لینکت کردم شما هم زحمت بکش این کار رو بکن

محلا
ساعت11:37---16 خرداد 1390
سلام دوست عزیز
شما با موفقیت لینک شدی
ممنون که به من سر زدی
اگه دوست داشتی منو با اسم همه جوره لینک کن


mahdi-a
ساعت10:08---13 خرداد 1390
جالب بود
ممنون که به وب ما سرزدید


yغريبه
ساعت14:58---12 خرداد 1390
ياشاااااااااااااااا

elman
ساعت13:27---12 خرداد 1390
داداش بیر هیسله نیب دانیشماقدان قاباخ باخ گور هاردا لینک اولوبسان!
من سنی آرزوبلاق دا لینک ائدیشم سن هاردا خوشون گلیر لینک اله اصلا لینک اله مه!
ناراحات اولماقی یوخدور
آنادیل و آنا توپراق یولوندا چالیشانلار وار اولسونلار


elman
ساعت13:05---12 خرداد 1390
سلام وطن داش
من سیزی لینک ائددیم!
اولسا سیز ده منی بو آدینان لینک ائدین!
.::ANA YURDUM QOŞAÇAY::.
فقط من آرزوبلاق داکی وئبلاقیمی لینک ائدین ! لوکس بلاق دا کی یالاناندی!
www.qosacay.arzublog.com


kamran
ساعت8:24---12 خرداد 1390
سلام دوست من از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم لطف کن آدرس من رو تو وبلاگت لینک کن بعد به وبلاگ من بیا آدرس خودت رو قسمت مخصوص لینک بنویس تا بطور خودکار لینک شوی مرسی

نگین
ساعت2:03---12 خرداد 1390
سلام ممنون به من سر زدی عزیز بازم بیا

مروارید
ساعت1:46---12 خرداد 1390
سلام مرسی سر زدی
لینکت کردم وبلاگت جالبه منم با اسم من و وبلاگم بلینک مرسی


بایرام
ساعت23:17---11 خرداد 1390
سلام ممنون بهم سر زدی منم اردبیلی هستم و طرفدار تراکتور دوست داشتی منو به اسم وبلاگم لینک کن بع خبر بده منم لینکت کنم
با تشکر


بهزاد
ساعت22:05---11 خرداد 1390
سلام
ممنونم که بهم سر زدی!!!!!!!!!
البته به یکی دیگه از وبلاگام
به این یکی هم سر بزن پشیمون نمی شی منتظرتم
راسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستییییی ییی
وبلاگت خیلی قشنگه
اگر لینکم کردی خبرم کن
منتظرم


aydin
ساعت0:19---11 خرداد 1390
MasHaHir.aRzublOg.cOm

جهانی
ساعت20:02---10 خرداد 1390
سلام. ممنونم از این که به وبلاگم سر زدید با همون نامی که فرستاده بودین لینکتون کردم
منتظر لینک شما هستم
منو با نام ثبت اختراع ، خرید و فروش اختراع لینک کنید


مهرداد حیدری
ساعت18:02---10 خرداد 1390
سلام من شما را پیوند زدم شما هم من را پیون بزنید از وبلاگ پرواز تا بی نهایت

نداصميمي
ساعت11:34---10 خرداد 1390
سلام دوست من مرسي از اينكه به وبم سر زدي و خيلي خوشحالم كردي . وبلاگ من در مورد زندگي و بيشتر از اون هنره جسارتتو دوست دارم و با كمال ميل لينكت ميكنم . منو با نام سرود طبيعت نداصميمي لينك كن . شادو پايدار باشي ندا

chooghol
ساعت22:36---9 خرداد 1390
سلام دوسته عزیز با ثبت نام در سایت تبلیغاتی 5000 تومان جایزه بگیر و با هرکلیک بر اون یک مقدار جایزه بگیز خواستی به اینجا مراجعه کن واقعا عالی بع بیا به وبلاگ من بک کلیک کن http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer =7288



ستاره
ساعت22:15---9 خرداد 1390
سلام دوست خوبم.وبلاگ قشنگی داری

ممنونم که به وبلاگم سر زدید و نظر دادین

من شما رو با نامی که خواستید لینک

کردم.ممنون میشم که شما هم منو با

نام آوای عشق لینک کنید.مرسی

موفق باشید


AhmadGK
ساعت13:11---9 خرداد 1390
سلاملار
منیم بلاقیما باش وورون و اورمو تاریخینه گؤره بیر یازیه قوناق اولون !
یاشا


sara
ساعت15:02---8 خرداد 1390
سلام.من شما رو لینک کردم.اگر خواستین منو با عنوانWelcomeلینک کنید

غلامرضا
ساعت0:41---7 خرداد 1390
سلام من لینکتون کردم شما هم منو با اسم دانستنی های علوم تجربی لینک کنین.
راستی وبلاگتون خیلی جالبه.
http://oloom-pars.loxblog.com


k
ساعت22:39---6 خرداد 1390
salam IDmo neveshtam vali ghol faghat vase in chiz

reza
ساعت21:01---6 خرداد 1390
سلام من لینکتون کردم شما هم منو با اسم هیس!!ادبی-فرهنگی لینک کنین.
راستی وبلاگتون خیلی جابه
مرسی.


فاطمه
ساعت19:01---6 خرداد 1390
سلام خوشحالم کردین بهم سر زدین وب جالبی دارین ممنون

چوقول
ساعت16:26---6 خرداد 1390
سلام دوسته عزیز من شما لینک کردم شما اگر ممکن منو لینکم کنید با اسم سرگرمی و عشاق لینکم کنید

...
ساعت13:57---6 خرداد 1390
لینکت کردم منو با اسم مسجدسلیمان دانلود لینک کن.
آأرس: http://misdl.tk/


فاطمه
ساعت13:35---6 خرداد 1390
سلام ممنون که بهم سرزدین منو با اسم وبم لینک کنین:زیر باران بی تو

حسين
ساعت12:31---6 خرداد 1390
با سلام به شما.از اين كه به وب من سرزديد ممنونم.من شما را لينك كردم .شما هم من را به عنوان داستانهاي كوتاه لينك كنيد.با تشكر...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 16 فروردين 1398برچسب:درياچه اروميه,urmia lake,اورمو گولي,,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.com

    Azərbaycan-Traxtor

    تبعض.تبعیض.تبعیض

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    وبلاگicon