Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

تراختور در آستانه بهترین خرید لیگ برتر

باشگاه تراکتورسازی در آستانه خرید بهترین بازیکن این روزیهای خط هافبک تیم ملی کویت است. آژانس نقل و انتقالاتی که پیش از این ولید علی را به استقلال پیشنهاد داده بود این بار یک هافبک میانی قد بلند کویتی را به تراکتورسازی پیشنهاد داده که شبیه جاسم کرار است. هافبکی بلند قامت با موهای بلند. صورتی کشید و تلی که با آن موهایش را می بندد. بازیکنی که در مسابقات غرب آسیا سال قبل ستاره مسابقات شد و یک گل هم به ایران زد.


این بازیکن می خواهد جای خالی کرار را در تیم قلعه نویی پر کند. قلعه نویی اخیرا بازیکن برزیلی تیمش یعنی رابسون چاوز را از اردوی ترکیه دیپورت کرد تا این بازیکن کویتی را به جای او در فهرست قرار دهد.

 

مرتضی اسدی کاپیتان جدید تراختور

مصاحبه با کاپیتان

اردو را چگونه می بینید؟

 

شرایط اردو خیلی خوبه ،بعضی روزها سه جلسه و بعضی روزها دو جلسه تمرین داریم.تمرینات عبارتند از هوازی ، استقامت و كار با توپ.

 

كار كردن با توپ موجب می شود كه بازیكنان از شرایط خوب دور نشوند بنظر من اردوی فوق العاده ای است و كمك می كند روند رو به رشدی داشته باشیم.

 

آیا تمریناتی كه انجام می شود نسبت به گذشته تغییری كرده؟

 

بالاخره هر مربی كه تیمی را تحویل می گیرد تفكری دارد . پارسال تمرینات خوبی داشتیم ، امسال هم تمرینات خوبی داریم . طبیعی است كه تفكرات مربیان  متفاوت هستند كار با توپ قلعه نوعی خیلی بیشتر از فصل گذشته است واین به توانایی بچه ها كمك می كند چون بازیكنان در كار با توپ است كه رشد می یابند و به هماهنگی می رسند.

 

از نظر تاكتیك وضعیت چگونه است؟

 

هنوز به فاز كار تاكتیكی نرفته ایم اما امیر قلعه نوعی چند تا روش دارند كه بعداز اتمام اردو در تبریز روی آنهاكار خواهند كرد.

 

مشاهده می شود كه آقای قلعه نوعی همیشه در تمرینات حضور كامل دارد با بازیكنان به میدان وارد شده و آنها را همراهی كرده و تا پایان كار همراه آنها است این چه تاثیری روی تیم دارد؟

 

تاثیر مثبت و خیلی خوبی دارد ، امیر خان بازیكن بزگی بوده هم در سطح ملی هم در سطح لیگ و مربی كار بلدی هم هست و به لحاظ توانایی فوتبالی به نظر من اسطوره فوتبال كشور است وهمین كه به میدان آمده و با بچه ها قاطی می شود انگیزه بچه ها را بالا می برد ، تیم را به هماهنگی می رساند و تیم را به معیارهای مد نظر خودش میرساند.

 

كادر فنی را در چه سطحی می بینید؟

 

من كمتر كادر فنی را دیده ام كه چنین صمیمی بوده و توانایی فنی بالایی داشته باشند امسال كادر تیم خیلی خوب هستند.

 

نظرتان نسبت به كاپیتانی خودتان چیست؟

 

امیر خان نظر لطف دارند كاپیتانی اصلا برایم مطرح نیست بلكه موفقیت تیم اهمیت دارد. ما همه عضو یك خانواده ایم و حكم برادری همدیگر را داریم كاپیتانی یك بازو بند بیشتر نیست كه آنهم شیر یا خط می اندازد اما ما میخواهیم یك فصل موفق داشته باشیم كاپیتان آدمی متفاوت با دیگران نیست همه باهم هستند و موفقیت تیم مهم است.

 

آمادگی تیم در چه حدی است؟

 

الان نمی توان گفت چون تمرینات فشرده وسنگین است خستگی زیادی به بدن وارد می شود و موجب افت می شود وقتی كه تمرینات روند عادی پیدا كرد و روزانه یك جلسه شد می توان اظهار نظر كرد .

 

با هواداران چه صحبتی دارید؟

من از هواداران بسیار سپاسگزارم تراكتورسازی را بیشتر با هوادارانش می شناسند تا با بازیكنانش ، هواداران همیشه لطف داشتند فصل سختی در پیش داریم هدف ما كسب سهمیه آسیا است و برای ان تلاش می كنیم در این مسیر به حمایت هواداران نیازمندیم كه باید با حضور در ورزشگاه و با صبر و حوصله تیم را حمایت كنند تا ان شاالله نتیجه ای در شان تراكتور بدست آوریم.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:مرتضی اسدی,كاپيتان,تراختور,,
  • قلعه نویی:چه کسی گفته رنگ پیراهن تیم را عوض می‌کنم؟

    امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: « نمی دانم چه هیزم تری به برخی از رسانه ها فروخته ام که هر روز یک داستان جدید برایم درست می کنند؟ تا وقتی در تهران و باشگاه استقلال بودم یک جور داستان سرایی می کردند و بعد در زمان حضورم در اصفهان به کارهای خود ادامه دادند و حالا هم سراغ تراکتورسازی آمده اند و هر روز یک شایعه درباره بنده و این تیم درست می کنند!»

    وی در توضیح این موضوع گفت:«یکی از رسانه ها خبر داده است که قلعه نویی در گفت‌وگو با مسوولان تراکتورسازی شرط کرده که این فصل باید رنگ پیراهن تیم تغییر کند و قرمز نباشد! باور کنید اینجا مردم جور دیگری به فو تبال نگاه می کنند و چنین اخباری آنها را ناراحت می کند.بنده در کدام تیم از این شرط و شروط گذاشته ام؟ من به آرمانهای تراکتورسازی احترام می گذارم و این تیم را با همین شرایط و با همین رنگ پیراهن قبول کرده‌ام. مگر در سپاهان به کسی گفته بودم رنگ لباس تیم باید تغییر کند که حالا در تبریز چنین شرطی بگذارم؟ آقایان، از این کارهای کثیف دست بردارید و بدانید نان اینگونه خبرسازی‌ها حلال نیست.»

    سرمربی سابق استقلال تهران در انتها به وضعیت نقل و انتقالات تیم خود اشاره کرد و به برنا گفت:«سهمیه لیگ برتری نداریم و تنها می توانیم بازیکن خارجی بگیریم که مقدمات حضور یک هافبک برزیلی فراهم شده و بزودی وارد ایران می شود که با وجود این بازیکن و با توجه به خرید های قبلی تیم، به آینده بسیار امیدوارم و تلاش خواهم کرد تا تیمی در شان طرفداران تراکتورسازی روانه لیگ برتر نمایم.»

    برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر ایران

    مراسم قرعه کشی یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با حضور نمایندگان تیم ها، مسئولان سازمان لیگ، مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد که طی آن برنامه نیم فصل اول این رقابتها مشخص شد.

    هفته اول:
     * پرسپولیس تهران- ملوان بندرانزلی
    * داماش گیلان- صنعت نفت آبادان
    * فجرسپاسی شیراز- نفت مرکزی
    * مس کرمان- شهرداری تبریز
    * سپاهان اصفهان- استقلال تهران
    * سایپای البرز- مس سرچشمه رفسنجان
    * تراکتورسازی تبریز- صبای قم
    * راه آهن شهرری - ذوب آهن اصفهان
    * فولاد خوزستان - شاهین بوشهر

    هفته دوم:
    * ملوان بندرانزلی- راه آهن شهرری
    * شاهین بوشهر- پرسپولیس
    * مس سرچشمه رفسنجان- فولاد خوزستان
    * ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز
    * صبای قم - سپاهان اصفهان
    * شهرداری تبریز - سایپای البرز
    * صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز
    * استقلال تهران - داماش گیلان
    * نفت مرکزی - مس کرمان

    هفته سوم:
    * پرسپولیس تهران - شهرداری تبریز
    * ملوان بندرانزلی - مس سرچشمه رفسنجان
    * فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان
    * مس کرمان - استقلال تهران
    * سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان
    * سایپای البرز - ذوب آهن اصفهان
    * تراکتورسازی تبریز - شاهین بوشهر
    * راه آهن شهرری - صبای قم
    * فولاد خوزستان - نفت مرکزی

    هفته چهارم:
    * داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز
    * شاهین بوشهر -  ملوان بندرانزلی
    * مس سرچشمه رفسنجان - پرسپولس تهران
    * ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان
    * صبای قم – سایپا البرز
    * شهرداری تبریز – سپاهان اصفهان
    * صنعت نفت آبادان – مس کرمان
    * استقلال تهران- فجر سپاسی شیراز
    * نفت مرکزی - راهن آهن شهرری

    هفته پنجم:
    * پرسپولیس - صنعت نفت آبادان
    * ملوان بندرانزلی - ذوب آهن اصفهان
    * شاهین بوشهر- صبای قم
    * مس کرمان- فجر سپاسی شیراز
    * سپاهان اصفهان- نفت مرکزی
    * سایپای البرز- داماش گیلان
    * تراکتورسازی تبریز- شهرداری تبریز
    * راه آهن شهرری- مس سرچشمه رفسنجان
    * فولاد خوزستان - استقلال تهران

    .: ادامه مطلب :.

    توسعه اینترنت پاک با کمک 8 هزار بسیجی


    توسعه اینترنت پاک با کمک 8 هزار بسیجی/ 6 گام تا اینترنت پاک و حلال

     

     

     

    سازمان بسیج مهندسین فاوا که چند روز قبل در جهت دفاع از کشور در جنگ نرم تشکیل شده در اولین اقدام خود توسعه اینترنت پاک را در برنامه قرار داده است و به همین جهت 8 هزار بسیجی برای توسعه این پروژه آمادگی خود را اعلام کرده اند.
    به گزارش مهر، ایده "اینترنت پاک" برای اولین بار از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذرماه سال 89 مطرح و پس از آن به بحث داغ رسانه ها و کارشناسان و کاربران اینترنت تبدیل شد.
     
    آنچه از نگاه مسئولان اینترنت در کشورمان مورد انتقاد قرار گرفته فضای بعضا آلوده پدیده جهانی اینترنت است که به کسب و کار کثیف در این بستر دامن زده و چاره ای جز پاک کردن آن وجود ندارد. براین اساس آنچه نظر کاربران اینترنت را به خود جلب کرده ایده "اینترنت پاک" است که مسئولان درصدند آن را ابتدا در ایران و سپس در کل جهان عملیاتی کنند.


    گام اول: طرحی به نام "اینترنت پاک"
     
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که لکه سیاهی در شبکه اینترنت وجود دارد که به دغدغه جدی در میان جوامع تبدیل شده و براین اساس باید انسانها را از آسیب‌های آن حفاظت کرد.
     
    رضا تقی پور چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر به اهداف بشردوستانه و صلح جویانه پیدایش شبکه‌های ارتباطی اشاره کرد و گفت: اگر پیش‌بینی لازم از سوی مدیران شبکه اینترنت از ابتدا برای حفاظت از کاربران در برابر آسیب‌های این شبکه انجام می‌شد، امروز با مشکلی با نام اینترنت ناپاک روبرو نبودیم. به همین دلیل استراتژی‌های اینترنت باید برای پاکسازی فضای اینترنتی سرفصل مشخصی ایجاد کند تا شاهد نقش بیش از پیش فناوری اطلاعات در جوامع باشیم که در این زمینه ایده اینترنت پاک مطرح می‌شود.
     
    وی با تاکید بر حفاظت از خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اینترنتی و نیز حفاظت از انسان در برابر این آسیبها گفت: آسیب‌های اینترنتی تعامل و رشد علمی انسان را تحت تاثیر قرار داده و کسب و کار ناپاک در این حوزه باعث ایجاد دغدغه در میان جوامع شده است.
     
    گام دوم: تفکیک "اینترنت پاک" از "اینترنت ناپاک"
     
    یک ماه پس از مطرح کردن ایده "اینترنت پاک"، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با مهر از عملیاتی کردن مقدمات کار برای اجرای اینترنت پاک در کشور و تفکیک آن از اینترنت ناپاک خبر داد.
     
    وی با بیان اینکه درصد بالایی از استفاده هایی که از اینترنت در کشور می شود استفاده های مناسب و درست است تاکید کرد که تفکیک اینترنت پاک از ناپاک ابتدا در ایران و در گام های بعدی در دنیا مطرح می شود.
     
    تقی پور گفت: اطلاعات دقیقی از میزان استفاده پاک و یا ناپاک از فضای اینترنت نمی توان ارائه داد اما در مقایسه با آمارهای دیگر کشورها و برخلاف آنچه تصور می شود درصد بالایی از استفاده هایی که در کشور ما از اینترنت صورت می گیرد استفاده های مناسب و درستی است و فضای استفاده از اینترنت در کشور فضای پاکی است؛ اما با این حال با تفکیک "اینترنت پاک" از "ناپاک" آن بخش از اینترنت که بعضا برای کسب و کارهای کثیف و غیراخلاقی بکار می رود کلا در کشور منتفی خواهد شد و شاهد افزایش استفاده صحیح از اینترنت در کشور خواهیم بود.
     
    گام سوم: تشکیل هسته های اولیه ایده "اینترنت پاک"
     
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسفندماه 89 از تشکیل هسته های اولیه ایده "اینترنت پاک" در کشور و آغاز به کار اتاق های فکر خبر داد و گفت: نقطه شروع طرح اینترنت پاک کشور ایران خواهد بود و پس از آن در اختیار تمام بشریت قرار می گیرد.
     
    تقی پور با بیان اینکه اینترنت پاک یک ایده است و باید دانشمندان و متفکران و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات راجع به این ایده نظرات خود را به ما ارائه کنند ادامه داد: نیاز به نظریه های عمیق و تئوری های بسیار گسترده در زمینه اینترنت پاک احساس می شود. اما هم اکنون هسته های اولیه کار آغاز شده به نحوی که چندین اتاق فکر برای عملیاتی کردن ایده اینترنت پاک تشکیل شده و در قسمت های مختلف بحث و بررسی در حال انجام است. همچنین برای استفاده از نظریات تمامی شهروندان فراخوان اعلام می کنیم. به نحوی که هر فردی در رابطه با اینترنت پاک ایده و برنامه ای دارد با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا سازمان فناوری اطلاعات نظرات خود را برای این وزارتخانه ارسال کند.
     
    به گفته وی این ایده از زوایای مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد، نظرات تمامی صاحبان فکر و اندیشه در زمینه اینترنت پاک مورد مشارکت قرار می گیرد و از تمامی رهنمودها استفاده خواهد شد.
     
    گام چهارم: فعالیت بسیج برای توسعه "اینترنت پاک"
     
    به گزارش مهر، با آغاز به کار سازمان بسیج مهندسین فاوا یکی از مسئولان این سازمان اعلام کرد که از جمله اهداف سازمان بسیح مهندسین فاوا، توسعه "اینترنت پاک" در کشور است که دراین راستا 8 هزار بسیجی متخصص در این حوزه، آمادگی خود را برای همکاری با این ارگان اعلام کرده اند.
     
    سعید فرجیان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه ای ورود می کند که احساس خلاء کرده باشد ادامه داد: در فضای سایبری نیاز به حرکت بسیجی احساس می شود چرا که در عرصه اینترنت ما خلاء احساس کرده و برای توسعه اینترنت پاک ابراز آمادگی کرده ایم و حرکت ما این خلاء را پر خواهد کرد.
     
    وی اقدام سازمان بسیج مهندسین فاوا را برای توسعه اینترنت پاک در کشور موازی کاری با مسئولیت وزارت ارتباطات ندانست و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای ایده اینترنت پاک در کشور درخواست همکاری سازمان بسیج را داشته است.
     
    فرجیان زاده با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسی فاوا با هدف توسعه اندیشه های اسلامی در فضای مجازی و همچنین برای مقابله با تهدیدات در حوزه سایبری ایجاد شده است اولین اقدام این سازمان را پاک سازی فضای اینترنت عنوان کرد و ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین فاوا برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات سایبری نیز برنامه هایی در دست انجام دارد.
     
    وی با بیان این که حضور موثر بسیج مهندسین فاوا در فضای مجازی باعث اعتلای فرهنگ اسلامی، ایرانی در کشور خواهد شد تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای راه اندازی این سازمان کمک شایانی کرده و در همین راستا نیز معاونان این وزارتخانه با همفکری و همکاری های خود این سازمان را همراهی می کنند.
     
    در این رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سازمان های مردم نهادی مانند بسیج مهندسین فاوا، می تواند نقش بسزایی در حضور پررنگ ایران در جوامع جهانی برای مدیریت اینترنت داشته باشد، بر نقش بسیج مهندسین فاوا برای جلوگیری از انحرافات در فضای مدیریت اینترنت تاکید کرده و گفته است: سازمان بسیج مهندسین فاوا که به نوعی کانون تمرکز نخبگان است در بحث تولید محتوا می تواند در فضای امروز کمک شایانی کند.
     
    تقی پور به نقش بسیج فاوا در ایجاد امنیت فضای تبادل اطلاعات اشاره کرد و افزود: کشور ما همواره در آماج حملات سایبری قرار دارد که به دلیل پیشرفت های فناورانه در نفوذ و تخریب سایت ها مورد تهدید هستیم در این میان از مهندسین فاوا انتظار می رود در این بخش نیز به یاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیایند.
     
    گام پنجم: "اینترنت پاک" در اختیار تمام بشریت
     
    به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ایران اولین کشوری که قرار است اینترنت پاک را اجرایی کند از تمایل کشورهای مسلمان برای استفاده از اینترنت پاک خبرداده و گفته است: بسیاری از کشورها از این ایده استقبال کرده اند. به ویژه کشورهای مسلمان مانند مالزی و کشورهای حوزه خلیج فارس تمایل خود را برای اجرایی کردن اینترنت پاک در کشورشان اعلام کرده اند که با این وجود امید می رود بتوانیم گوی سبقت را از دیگر کشورها برای عملیاتی کردن اینترنت پاک برباییم.
     
    تقی پور با بیان اینکه تمام دنیا از اینترنت پاک استقبال خواهد کرد، ادامه داد: امروزه در مجامع جهانی، مدیریت اینترنت امر بسیار جدی است که باید تمام ارگان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور بتوانند در این امر مهم همکاری و همفکری داشته باشند و حتی بهتر است که در برخی از این طرح ها یک نهاد مردمی به جای یک نهاد دولتی وارد شود.
     
    وی نامگذاری اتحادیه جهانی مخابرات برای سال حفاظت از کودکان در محیط سایبر را اعتراف دولت ها به آسیب های اینترنت خواند و گفت: ایجاد اینترنت پاک در عرصه تبادل اطلاعات کشور کاری بزرگ و مهم بوده که با ایجاد فضایی امن در محیط سایبری ایران سایر کشور ها نیز از این طرح استقبال خواهند کرد و در این راستا اینترنت پاک را در اختیار تمام بشریت قرار می دهیم.
     
    گام ششم: "اینترنت حلال" يا اينترنت ملي به جای "اینترنت پاک"
     
    در همین راستا معاون نظارت و هماهنگی در سیاست های اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری چندی پیش از راه اندازی شبکه "اینترنت حلال" در ایران خبر داده که از سایت های غیراخلاقی پاک شده است.
     
    به گزارش مهر، علی آقامحمدی با بیان اینکه مقدمات راه اندازی این شبکه در کشور آماده شده است تاکید کرده که می توان شبکه اینترنت حلال را توسعه داد و به سایر کشورهای اسلامی و همسایه متصل کرد.
     
    وی با بیان اینکه با راه اندازی شبکه اینترنت حلال شاهد تحولات بزرگی در عرصه دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک خواهیم بود و تمام خدمات الکترونیکی از طریق این شبکه در اختیار کاربران اینترنت داخلی قرار می گیرد ، افزود: البته جای اینترنت جهانی محفوظ است و در کنار اینترنت داخلی،‌ دسترسی به شبکه جهانی اینترنت همچنان امکان پذیر خواهد بود.
     
    آقامحمدی به ثبت کنسرسیوم "ایرانیان نت " برای اجرای این پروژه در کشور اشاره کرده و گفته این کنسرسیوم قرار است در زمینه توسعه شبکه فیبرنوری فعالیت کند که در آن صورت شاهد افزایش سرعت اینترنت در کشور نیز خواهیم بود. ‌این کنسرسیوم دارای مشاور خارجی است و در مرحله نخست فعالیت خود که 18 ماه به طول خواهد انجامید، 10 میلیون کاربر را از طریق فیبر نوری به اینترنت متصل می کند

     

    خدايااااا مملكته ما داريم

    عریان شدن یک زن برای فرار از دست وهابیون

    به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر مکه مکرمه حاکی از آن است که یک زن آفریقایی تبار دو روز پیش مشغول دزدی و دستبرد زدن در یکی از بازارهای این شهر بود که توسط نیروهای پلیس و نیروهای وهابی هیئت امر به معروف و نهی از منکر شناسایی شد. گفته می شود پس از شناسایی شدن وی، این نیروها تلاش کردند او را بازداشت کنند اما وی فورا لباس های خود را درآورد و کاملا عریان شد. وی موفق شد با این کار از دست این نیروهای پلیس و وهابی فرار کند زیرا در پی این اقدام وی، همه آنها از او روی برگرداندند. بررسی های انجام شده نشان می دهد که او کیف مشتری یکی از فروشگاه های نزدیک حرم مکی را ربود که در آن حدود ۱۰۰۰ ریال سعودی و یک عدد گوشی همراه بود. نیروهای پلیس پس از دقایقی او را دنبال کردند و در هنگام فرارش کیف ربوده شده از دستان او بر زمین افتاد و وی پا به فرار گذاشت.

    دانلود فيلم در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:عریان شدن یک زن برای فرار از دست وهابیون,لخت شدن زدن در خيابان,,
  • انتشار فیلم خصوصی جنیفر لوپز !!

    جنیفر به دلیل انتشار یک فیلم خصوصی توسط همسر سابقش به مراجع قانونی شکایت کرده است.
    لوپز در سال 1997 با "اجانی نوا" ازدواج کرده و در طی دوران زندگی کوتاه مدتش
    ان فیلم محرمانه و خصوصی از خود تهیه کرده بودند.
    لوپز تقریبا موفق شد در دادگاه ثابت کند نوا با نقض توافقات انجام شده بین آنها اقدام به انتشار فیلم کرده است.
    ولی بعد از آن نوا راه گریز قانونی را برای اقدام خود پیدا کرد و انتشار فیلم را بر عهده دوست دخترش "کلودیا وازکوئیز " انداخت و در دادگاه لس آنجلس نیز قاضی انتشار فیلم را به وازکوئیز نسبت داد.
    فیلم منتشر شده در مورد نحوه شهرت جنیفر لوپز و ازدواج او با "اجانی نوا " است.
    دادگاه از جنیفر درخواست کرده وازکوئیز را ببخشد ، " وازکوئیز به دلیل تلاش جنیفر برای گرفتن حکم بازداشت  او، در پیدا کردن شغلی مناسب به مشکل برخورده اس
    ت و جنیفر نیز د
    ر صورت بخشش و انصراف از حکم بازداشت وازکوئیز مرتکب هیچ گونه زیانی نخواهد شد."

    تشخیص جنسیت مگس ها

    خانمی به آشپز خانه رفت و دید همسرش با یک مگس کش بدست اینطرف و آنطرف میچرخد.
    پرسید : چکار میکنی؟
    همسرش پاسخ داد : مگس شکار میکنم!
    آه چند تا کشته ای؟
    آره، سه مذکر و دو مونث!!
    همسرش با تحیر پرسید : چگونه تشخیص جنسیت آنها را دادی؟
    شوهرش گفت : سه تاشان روی شیشه خالی آبجو بودند و دو تا روی تلفن !!

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:تشخیص جنسیت مگس ها,
  • پرچم تركيبي آمريكا و انگليس

    پرچم تركيبي آمريكا و انگليس هديه نخست وزير انگليس به رييس جمهوري آمريكا در جريان سفر اخير اوباما به بريتانيا

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:پرچم تركيبي آمريكا و انگليس,آمريكا,انگليس,,
  • آخ جان! یک مطلب بالای 18 سال!


    چند سالی است که وبلاگ می نویسم و به مدتی بیش از یک دهه هم مشغول وبگردی بوده ام. یک چیزی این میان برای من سئوال است که چرا اینقدر مطالب بالای 18 سال مشتری دارد!
    شما سری به لینک باکسهای مختلف و سایتهای اشتراک لینک بزنید این مطلب را تایید خواهید کرد که هر لینکی که در آن مطالب +18 باشد به شدت پر کلیک خواهد بود.
    در واقع اگر شما در وبلاگ خود یک مطلب تخصصی راجع به سلامت که ارزشمندترین چیز برای انسان است بنویسید به درصدی از بازدید لینکی با عنوان “عکسهای لختی فلان بازیگر” نخواهد رسید!
    نکته جالبتر اینکه فقط مطالب با محتوای مستهجن و هرزه نگاری نیستند که اینقدر جذاب هستند، حتی لینکهای وحشتناک و مهوع هم خیلی پر طرفدار هستند. مثلا” مدتی پیش تصاویر تصادفهای مختلف را در یکی از سایتهای که اکنون فیلتر هم شده است می دیدم، با اینکه تصاویر فوق العاده مهوع بود (مانند بدن تکه تکه شده و روده های بیرون ریخته) از پر بازدیدترین مطالب روز شده بود!
    جدا” برای من سئوال است که ما اینقدر به سکس و خشونت علاقه مندیم؟
    قصد ندارم بگویم این رفتار خاص ما ایرانیها است اما واقعا” جای تعجب دارد که مطلبی که راجع به “علل خور خور کردن” و یا “علت پزشکی بختک خواب” فقط حدود هزار بازدید داشته باشد اما آخرین عکسهای مهناز افشار و لیلا اوتادی و الناز شاکردوست بالای ده هزار بازدید!
    جالبتر این بود که لینکی که راجع به اثرات منفی تماشای روتین پورنوگرافی هم بود با بازدید وحشتناکی روبرو شده بود! که نشان میدهد که چقدر این مطالب مشتری دارد که همه زود نگران اثراتش هم می شوند!
    نمی خواهم بگویم در دنیا این مطالب مورد توجه نیستند اما توجه ما ایرانیها به این مطالب که شامل سکس و خشونت هستند به طرز غیر طبیعی دارد بالا می رود و این زنگ خطری است که نشان میدهد هر قدر فضای واقعی تلاش می شود با قوانین به هنجار نگهداشته شود فضای مجازی به شدت نا به هنجار و ناجور در حال رشد است.

    در کنار این محتویات متاسفانه اکنون در فروشگاه های اینترنتی هم محصولاتی جنسی به فروش می رسد که باید تحت نظر پزشک مصرف شوند. سری به وبلاگها بزنید مسلما” تعجب خواهید کردید که این همه محصولات جنسی در فروشگاه های آنلاین بدون مجوز که هیچکدام هم تخصصی ندارند چه می کند؟

    آیا می دانید چند نفر به دلیل استفاده سر خود از این محصولات نیروی مردانگی خود را از دست داده اند؟ چند درصد مانند معتادان باید مداوم از آنها استفاده کنند؟

    آیا می توانید وقتی در کنار بچه ها وارد وبلاگی می شوید اینها را برای آنها توجیه کنید؟

    منظور نگارنده تاکید بیشتر بر روی فیلترینگ و یا قطع کردن اینترنت بین المللی نیست بلکه منظور بر این است که چرا جامعه ما اینقدر تشنه این نوع مطالب است؟

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:یک مطلب بالای 18 سال,
  • تفاوت زن یا مرد بودن

    خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسيد .
    دخترم : مامان تو زني يا مردي ؟
    من : زنم ديگه پس چي ام ؟
    دخترم : بابا ، چي اونم زنه ؟
    من : نه ماماني بابا مرده .
    دخترم : راست ميگي مامان ؟
    من : آره چطور مگه ؟
    دخترم : هيچي مامان ! ديگه كي زنه ؟
    من : خاله مريم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ
    دخترم : دايي سعيد هم زنه ؟
    من : نه اون مرده !
    دخترم : از كجا فهميدي زني ؟
    من : فهميدم ديگه مامان، از قيافه ام .
    دخترم : يعني از چي ؟ از قيافه ات؟
    من : از اينكه خوشگلم ،
    دخترم : يعني هر كي خوشگل بود زنه‌ ؟
    من : اره دخترم
    دخترم : بابا از كجا فهميد مرده
    من : اونم از قيافش فهميد . يعني بابايي چون ريش داره و ريشهاشو ميزنه و زياد
    خوشگل نيست مرده !
    دخترم : يعني زنا خوشگلن مردا زشتن ؟
    من : آره تقريبا .
    دخترم : ولي بابايي كه از تو خوشگل تره
    من : اولا تو نه شما بعدشم باباييت كجاش از من خوشگل تره ؟
    دخترم : چشاش
    من : يعني من زشتم مامان ؟
    دخترم : آره
    من : مرسي
    دخترم : ولي دايي سعيد هم از خاله خوشگلتره !!
    من : خوب مامان بعضي وقتها استثنا هم هست
    دخترم : چي اون حرفه كه الان گفتي چي بود
    من : استثنا يعني بعضي وقتها اينجوري ميشه
    دخترم : مامان من مردم
    من : نه تو زني
    دخترم : يعني منم زشتم
    من : نه مامان كي گفت تو زشتي تو ماهي ، ولي تو الان كودكي
    دخترم : يعني من زن نيستم ؟
    من : چرا جنسيتت زنه ولي الان كودكي
    دخترم : يعني چي ؟
    من : ببين مامان همه ي آدما شناسنامه دارن كه توي شناسنامه شون جنسيتشون مشخص
    ميشه جنسيت تو هم توي شناسنامه ات زنه .
    دخترم : يعني منم مامانم ؟
    من : اره ديگه تو هم مامان عروسكهاتي
    دخترم : نه ، مامان واقعي ام ؟
    من : خوب تو هم يه مامان واقعي كوچولو براي عروسكهات هستي ديگه
    دخترم : مامان مسخره نباش ديگه من چي ام
    من : تو كودكي
    دخترم : كي زن ميشم
    من : بزرگ شد
    دخترم : مامان من نفهميدم كيا زنن ؟
    من : ببين يه جور ديگه ميگم . كي بتو شير داده تا خوردي بزرگ شدي
    دخترم : بابا
    من : بابات كي بتو شير داد ؟ !!!!!!!!!!
    دخترم : بابا هر شب تو ليوان سبزه بهم شير ميده ديگه
    من : نه الان رو نمي گم ، كوچولو بودي ؟
    دخترم : نمي دونم
    من : نمي دونم چيه ؟ من دادم ديگه
    دخترم : كي؟
    من : اي بابا ببين مامان جون خودت كه بزرگ بشي كم كم مي فهمي .
    دخترم : الان مي خوام بفهمم .
    من : خوب هر كي روسري سرش كنه زنه هر كي نكنه مرده
    دخترم : يعني تو الان مردي ميريم پارك زن ميشي
    من : نه ببين ، من چيه تو ميشم ؟
    دخترم : مامانم
    من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن
    دخترم : آهان فهميدم .
    من : خدا خيرت بده كه فهميدي ، برو با عروسكهات بازي كن

    ****
    نيم ساعت بعد
    دخترم : مامان يه سوال بپرسم
    من : بپرس ولي در مورد زن و مرد نباشه ها
    دخترم : در مورد ماهي قرمزه است .
    من : خوب بپرس
    دخترم : مامان ماهي قرمزه زنه يا مرده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:تفاوت زن یا مرد بودن,
  • ما برای هم آمده بودیم و ندانستیم

    ما دو مسافر بودیم، یکی از شرق و دیگری از غرب.
    ما دو مسافر بودیم، من از مشرق مقدس می آمدم و او از مغرب سرد.
    او بار شراب داشت، و من ، به جست و جوی شراب آمده بودم.
    او شراب فروش بود، و من، مشتری ِ مسلّم ِ مطاع ِ او بودم.
    و هردو به یک شهر می رفتیم
    و هردو به یک میهمان سرای.
    به راستی که ما برای هم بودیم
    و برای هم آمده بودیم.
    ******
    شبانگاه چون خستگی راه دراز، با خفتن نیمروز تمام شد
    هر دو به چایخانه رفتیم
    و در مقابل هم نشستیم.
    به هم نگریستیم
    و دانستیم که هر دو بیگانه ای در آن شهریم
    و نا آشنای با همه کس.
    او را خواندم که با من چای بنوشد
    و از شهر و دیار خویش با من سخن بگوید.
    نشستیم و چای نوشیدیم
    و او قصه ها گفت و از من قصه ها شنید.
    و چون بازار سخن گرم شد، پرسیدم: به چه کار آمده ای و
    چرا به دیاری غریب سفر کرده ای؟
    و او، شاید شرمگین از شراب فروش بودن خویش گفت که هفت بار
    پوست روباه با خود آورده است.
    و من، شاید شرمگین از مشتری شراب بودن در برابر او، که متاعی گرانبها با خود
    آورده بود، گفتم: فیروزه ی مشرقی به بازار آورده ام.
    و باز گفتیم و باز شنیدیم.
    تا پاسی از آن تیره شب گذشت.
    ومن، دلتنگ از نیرنگ، به بستر خویش رفتم و خواب به دیدگانم نیامد تا به گاهِ سحر.
    ******
    روز دیگر من سراسر شهر را گشتم
    و از هزار کس شراب خواستم
    و دانستم که در آن دیار هیچ کس شراب نمی فروشد و هیچ کس مشتری شراب نیست.
    به هنگام شب، خسته بازگشتم و در چایخانه نشستم.
    سر در میان دو دست گرفتم
    و گریستم.
    بیگانه ی مغربی باز آمد، دلگیر و سر به زیر
    و در دبدگان هم حدیث رفته را باز خواندیم.
    چای خوردیم و هیچ نگفتیم
    و خویشتن خویش را
    در حجاب تیره ی تزویر پنهان کردیم.
    ******
    ما دو مسافر بودیم، یکی از شرق و دیگری از غرب
    ما دو مسافر بودیم که گفتنی های خویش نگفتیم.
    و اندوهی گران به بار آوردیم.
    من به مشرق مقدس بازگشتم
    و او، شاید با بار شراب خود سرگردان شهرهای غریب شد.

    به راستی که ما برای هم آمده بودیم،
    و ندانستیم

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:ما برای هم آمده بودیم و ندانستیم,
  • حاج آقا و دختر شیطون

    یک روز در یکی از خیابان های بالا شهر ؛ پیاده راه می رفتم ؛ سرم به کار خودم بود و داشتم به یک موضوع کاری فکر می کردم که دیدم یک صدای دخترانه دارد صدایم می زند" حاجاقا حاجاقا !" چرتم پاره شد و سری برگرداندم ودیدم دختری زیبا با تیپّی آنچنانی همراه دوستانش که کپی برابر اصل بودند ؛ تمام نگاه پرسش گرش را به چشمانم میریزد ؛ آب دهانم را از ترس و استرس و تعجّب ؛ قورت دادم و زیر لب گفتم ؛" بله ؛ بفرمایین ؟ "

    پرسید" حاجاقا میتونم یه سوال خصوصی ازتونبپرسم "؛ نالیدم "بله ؛ بفرمایین ! " با شیطنتی که در نگاهش موج میزد پرسید ؛" ببخشیدحاجاقا ؛ شما شب ها وقتی میخواین بخوابین این همه ریش رو زیر پتو میذارین یا روی پتو ؟!" که صدای انفجار قهقهه ی دوستانش پیاده رو را لرزاند و در عرض چند ثانیه دورشدند ؛ نگاه همه به من جلب شده بود و من که هنوز گیج بودم ؛ تنها کاری که کردم این بود که یک تاکسی دربست گرفتم و به منزل رفتم !

    بعد از دقایقی همه چیز یادم رفته بود؛ ولی مشکل بزرگ وقتی شروع شد که پاسی از شب گذشته بود و موقع خواب شده بود ؛ روی تخت دراز کشیدم و تا آمدم پتو را روی خودم بکشم ؛ انگار در ذهنم یکی چندین بار پشتسر هم زمزمه کرد که ببخشید حاجاقا ؛ شما شب ها وقتی میخواین بخوابین این همه ریش روزیر پتو میذارین یا روی پتو ؟! آمدم فکرم را منحرف کنم ؛ امّا دیگر کار از کارگذشته بود ؛ پتو را که روی ریش هایم می کشیدم احساس می کردم ریش هایم دارد از ریشهکنده می شود و وقتی که ریش هایم را روی پتو میگذاشتم احساس می کردم دارم خفه می شوم !

    چشمت روز بد نبیند ؛ نزدیک به یک ماه شبها نمی توانسیتم درست بخوابم ؛ فقط درگیراین بود که پوزه ی این دختر را به خاک بمالم ؛ ولی نمی توانستم نه پتو را زیربگذارم نه رو ؛ مانده بودم این همه سال ؛ وقتی که میخواستم بخوابم پتو را کجایم می گذاشتم !!! هیچ کس نتوانسته بود در طول زندگی ام مرا قدر آن دختر اذیت کند

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:حاج آقا و دختر شیطون,حاجي,دختر شيطان,پسر شيطان,حاج,,
  • معانی گلها

    رز سرخ:عشق بی ریا-زیبایی-شجاعت-احترام-تبریک((دوست دارم))
    رز سفید:پاکی-معصومیت-راز-سکوت-فروتنی-احترام-(عشق من به تو عمیق و خالصانه است)
    رز صورتی: قدر دانی(متشکرم)وقار-ستایش-همدلی-لطافت-شادکامی-(باورم کن)(تو خیلی دوست داشتنی هستی)
    رز زرد:شادمانی-رفاقت-شوق-حسادت-آغاز دوباره-(فراموشم نکن)(معزرت میخوام)
    رز بنفش:عشق در نگاه اول
    رز نارنجی:اشتیاق-شیفتگی آرزو
    غنچه رز:نماد پاکی وزیبایی-جوانی-عشق نو پا
    یک شاخه گل رز:سادگی-سپاسگزاری-عشق تازه.
    یک شاخه گل رز سرخ:(دوست دارم)
    رز سفید عروس:عشق مبارک و فرخنده
    رز قرمز سیر:سوگواری
    رز سیاه:مرگ
    ترکیبی از رز سفید و سرخ:اتحاد- سازش
    رز کاملا شکفته:من متعهد به تو هستم-هنوزم دوست دارم
    دسته گل رز:قدر دانی
    دسته گل رز کوچک:من به یاد تو هستم
     

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:معانی گلها,
  • مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت

    مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت!!

    هیئت منصفه ی دادگاهی در آمریکا در مرحله تجدید نظر یک زن ویرجینیایی را در سوختن نوزاد دخترش در مایکروویو که منجر به مرگ نوزاد شد ، گناهکار شناخت.

    “چینا آرنولد” ۳۱ ساله در قتل فجیع دختر ۲۸ روزه اش در آگوست سال ۲۰۰۵ مجرم شناخته و به مرگ محکوم شد و دوشنبه هفته آینده حکم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

    مادری که دختر نوزادش را در ماکروویو پخت!!

    در دادگاه اول خانم آرنولد بی گناه ولی در دادگاه دوم مجرم شناخته شد و با توجه به نتایج عکس دو دادگاه ، رای گیری نهایی به دادگاه تجدید نظر کشیده شد. به گفته دادستان ، “آرنولد” بعد از مشاجره ی لفظی با نامزد خود عمدا بچه را در داخل مایکروویو گذاشته است. کارشناسان پزشکی نیز شهادت داده اند که نوزاد به مدت ۲ دقیقه در مایکروویو بوده و بعد از گذشتن دمای مایکروویو از ۴۲ درجه سانتی گراد نوزاد مرده است و مرگ او را به علت گرمای بیش از حد محیط اعلام کردند. رئیس بخش درمانی ویرجینیا نیز اعلام کرد که نوزاد پخته شده بوده است ! معاون دادستان به هیئت منصفه اعلام کرد : “پاریس کوچولو الان زنده نیست ولی صدایش شنیده می شود ، لطفا به او گوش کنید ! “آرنولد بچه ی خود را بلند کرده ، او را داخل مایکروویو قرار داده ، کلید ها را فشار داده و منتظر مانده تا دخترش بپزد !” دادستان نیز در پایان دادگاه اعلام کرد : ” این مادر دوست داشتنی و با محبت گاهی به قدری پست و شیطان صفت می شود که بچه اش را بدین طریق می کشد !

    اتهام قتل و تجاوز جنسی برای دختر 23 ساله / من بیگناهم + عکس

    به گزارش ام اس ان :: "آماندا ناکس" با چشمانی اشک آلود با رد اتهام قتل هم اتاقی خود اعلام کرد او بی گناه است و نمی خواهد بقیه عمر خود را پشت میله های زندان بگذراند.
    "ناکس" که در دادگاه استیناف پروجا حاضر شده بود در جملاتی احساساتی که چندین بار به خاطر گریه قطع شد بار دیگر در حضور قاضی و هیئت منصفه بر بی گناهی خود تاکید کرد.

    این دانشجوی 23 ساله آمریکایی در سال 2009 به اتهام تجاوز جنسی و قتل "مریدیت کرچر" انگلیسی در شهر پروجا ی ایتالیا به 26 سال زندان محکوم شده بود.
    دادگاه استیناف در پی شواهد DNA جدیدی که توسط چند تن از کارشناسان دادگاه ارائه شده بود و احضار پنج شاهد جدید در رابطه با این پرونده ، برگزار شد.
    تمام شاهدان جدید هم سلولی های "ناکس" هستند که ادعا کرده اند اطلاعانی بر بی گناهی وی و دیگر متهم ایتالیایی این قتل ، "رافائیل سولیستو" دارند و توسط وکیل ناکس به دادگاه احضار شدند.
    "ناکس" در دادگاه اعلام کرد : " من حدود سه سال و نیم است که بی گناه در زندان به سر می برم که باعث افسردگی من شده ، ولی هیچ چیز مهمتر از کشف حقیقت بعد از تمام این پیش داوری ها و اشتباهات نیست . نمی خواهم در حالی که بی گناه هستم عمرم را در پشت میله ها بگذرانم."
    "ناکس" و "سولیستو" در 6 نوامبر 2007 و چند روز پس از کشف جسد "کرچر" بازداشت شدند.
    جسد "کرچر" در حالی که گلویش بریده شده بود در آپارتمانی که "ناکس" و "کرچر" زندگی می کردند پیدا شده بود.
    "سولیستو" دوست پسر "ناکس" نیز با اتهاماتی مشابه به 25 سال زندان محکوم شده است.
    "ناکس" و "سولیستو" همیشه به رای دادگاه اعتراض داشته و خود را بی گناه می دانستند و خواستار تجدید آزمایشات DNA شده بودند. کارشناسان دادگاه با بررسی دوباره DNA بر روی دو قطعه از مدارک آلت قتاله ، چاقوی آشپزخانه، و گیره لباس "کرچر" که دادگاه با استناد برآنها رای بر گناهکار بودن دو متهم داده بود ، به مدارکی جدید دست یافتند.
    بر اساس یافته های کالبد شکافی در دادگاه اول DNA "ناکس" بر روی دسته چاقو وجود داشته و خون مقتول نیز بر روی تیغه چاقو بوده است و همچینی DNA "سولیستو" نیز بر روی گیره لباس مقتول وجود داشته است.
    وکیل آنها با نا معتبر خواندن آثار DNA روی چاقو و گیره ، عنوان کرده است که این آثار بعدا بر روی وسایل به وجود آورده شده است.
    جلسه نهایی دادگاه برای صدور رای ، 25 جولای برگزار خواهد داشت

    مقايسه اقتصادي آذربايجان با منطق ديگر

    تولید ناخالص استان اصفهان با 4/8 میلیون نفر جمعیت برابر است با مجموع تولیدات چهاراستان آذربایجان شرقی، غربی ،اردبیل و زنجان با جمعیت 9 میلیون نفر. یعنی به نسبت جمعیت زیرساختهای استان اصفهان حدود دوبرابر چهار استان یاد شده است.( مراجعه کنید به سایت مرکز توسعه تجارت ایران و سایر سایتهای اقتصادی حتی کاملا دولتی و با کمی حوصله و وقت کافی به استخراج و جمع بندی آمارها بپردازید.)
    اصولا ملاک توسعه در هر شهر و منطقه ، آپارتمانها و برجهای آن شهر نیست. بلکه زیرساختها، تولیدات صنعتی بویژه صنایع مادر و مهم( و نه صنایع شکلات سازی!) و مجموع تولید ناخالص هر منطقه و استان است که نشان میدهد هر استان و منطقه چقدر جلو یا عقب است.
    بعلاوه در اینکه مناطق غیر فارس نشین بویژه مناطق ترک نشین لااقل 60 سال است که مهاجر فرستند کسی تردید ندارد و آمارهای سایت مرکز آمار ایران نیز این مساله را اذعان دارد. علت مهاجرفرست بودن این مناطق سیاست کثیف رژیم پهلوی مبنی بر کاستن تدریجی از چگالی و قدرت اقتصادی این مناطق و اجبار نا محسوس نیروی کار این مناطق به کوچ به مناطق مرکزی ایران( با سیاست عدم سرمایه گداری متوازن و عدم ایجاد فرصتهای شغلی جدید در مناطق ترک نشین) بوده است که متاسفانه در سنوات اخیر تغییر محسوسی در این سیاستها ایجاد نشده است.
    مدیریت ارشد مهمترین معدن مناطق ترک نشین ایران( معدن مس سونگون اهر) در 2000 کیلومتر دورتر یعنی در کرمان است و به تبع آن اکثر کادرهای ارشد و فنی معدن غیر بومی هستند و سهم ترکان در این سفره بیشتر کارگری است.
    الله الله ،شما را توصیه میکنم به شناختن زمان و تشخیص حقهای عینی و واقعی از حقهای ساختگی و تجریدی، پیش از فوت وقت .
    صنعت کفش تبریز در آستانه ی ورشکستگی کامل است و بسیاری از واحدهای تولیدی یا تعطیل کرده اند یا با قسمتی از ظرفیت خود کار میکنند و 40000 کارگر که در این صنعت مشغول بوده اند ( والبته با دستمزدهای خنده آور و در واقع فاجعه بار) یا بیکار شده اند یا بزودی به جرگه ی بیکاران خواهند پیوست.
    بانکهای استانهای ترک زبان در سایه مهاجرت سرمایه دارای کمترین میزان انباشته ی سرمایه هستند.( این را هر آدم ساده ای با مراجعه به آمار برندگان جوایز بانکها در روزنامه ها ملاحظه خواهد کرد .زیرا جوایز به نسبت سپرده های هر استان توزیع میگردد)
    وانمود میشود که در آذربایجان توسعه ی توریسم در اولویت قرار گرفته، ولی در عمل این نیز شعاری بیش نیست.
    فساد اجتماعی ناشی از مشکلات معیشتی و بیکاری روز به روز بیشتر میشود.
    تبریز از هر ضلعش به مناطق حاشیه نشین که در سایه ی آپارتمانهای به ظاهر شکوهمند پنهان شده اند ختم میشود (مثل اغلب شهرهای آذربایجان) و گزافه نیست اگر بگوییم نیمی از شهر حاشیه نشین است. این واقعیتها برای ما آزار دهنده است اما بهتر از دلخوش کردن به چیزهایی است که وجود خارجی ندارند
    اما عقل جایی میرود که قبلا دل رفته است. آنانکه نمیخواهند ظلم به قومیتها را در ایران از اساس بپذیرند دل در گرو آرمانهایی دارند که مدعیانش خود بشدت در حرف و عمل با هم فاصله ی زیادی دارند

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:مقايسه اقتصادي آذربايجان با منطق ديگر,مقايسه شهر,مقايسه كشورها,
  • روز بارانی

    اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
    غافلگیر شدیم
    چتر نداشتیم
    خندیدیم
    دویدیم
    به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم.
    دومین روز بارانی چطور؟
    پیش بینی اش کرده بودی
    چتر آورده بودی
    من غافلگیر شدم
    سعی میکردی من خیس نشوم
    شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود
    سومین روز چطور؟
    گفتی سرت درد میکنه
    حوصله نداشتی سرما بخوری
    چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی
    و شانه راست من کاملا خیس شد
    .
    .
    .
    و چند روز پیش را چطور؟
    به خاطر داری؟
    با یک چتر اضافه اومدی
    مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمون نره دو قدم از هم دورتر برویم.
    فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم. تنها برو!

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:روز بارانی,عاشقانه,مطلب عاشقانه,,
  • 15 درس آموزنده

    همگی ما همزمان با تحصیل در مدارس ، درسهایی از زندگی نیز می آموزیم كه هردوی آنها مهم است .

    مشكل اصلی این است كه زندگی قبل از ما هم جریان داشته و ما را هم مانند دیگران در مسیرش با خود می‌برد و این در حالی است كه ما تازه در ابتدای یادگیری و كسب معلومات لازم برای زندگی هستیم و تنها امیدواریم كه روزی به همه ی جوانب دست پیدا كنیم
    پس بطور منطقی دانش ما همیشه عقب تر از زندگی است.

    در اینجا به درسهایی از زندگی اشاره كرده ایم كه براحتی می‌توانید از آنها بهره بگیرید :


    1- طبق گفته ی Richard Carlson " چیزهای بی ارزش را نچشید " ،
    این بدان معنی است كه خیلی از مردم خود را درگیر استرس و به انجام رساندن كارهای بی ارزش می‌كنند كه در نهایت در مقابل اهداف اصلی زندگی، هیچ ارزشی ندارند وقتی آنقدر خود را درگیر این مسائل كوچك می‌كنیم دیگر جایی برای نیل به آرزوهایمان باقی نگذاشته ایم و از لحظات خود هیچ لذتی نمی‌بریم.

    2-"زندگی غیر قابل پیش بینی است " و ممكن است هر لحظه شما را در شیب وفراز قرار دهد " .
    فقط بگویید "هرگز" و بعد ببینید چه اتفاقی می‌افتد . برای مقابله با گره هایی كه زندگی در مسیر شما قرار داده است ، تنها با ذهنی باز و
    خوش بین ، به آنها خوش آمد بگویید !!

    3- خسته كننده ترین واژه در هر زبان " من " است .
    بله تصور این است كه تكرار این كلمه اعتماد به نفس را بالا می‌برد. ولی خوب! بیشتر وقتها همه ی آن چیزیی كه در مورد خود با تكرار " من " توضیح و تعریف می‌كنید، واقعیت ندارد! اینكه یك نفر دائما" از خود و فضایل خود تمجید و تفسیر كند ، بسیار خسته كننده و یكنواخت است . این حالت "خود محوری " است نه "اعتماد به نفس "

    4-انسانیت مهم تر از مادیات است .
    اهمیت روابط اجتماعی بسیار مهم تر از درجات مادی است كه هر كدام از ما درمسیر آرزوها به آنها می‌رسیم.
    بدون محبت و عشق و حمایت خانواده و دوستان در زندگی ، موفقیت های مادی ، خیلی لذت بخش نخواهد بود.
    با ایجاد تعادل در ملاك های برتری و ارزش های خود ، از ثبات زندگی بیشتری بهره خواهید برد.

    5- به غیر از خودتان ، هیچ كس دیگر نمی‌تواند شما را راضی كند !
    رضایت و راحتی ذهن شما تنها به عهده خودتان است ! بله ، روابط اجتماعی ، زندگیمان را پر بار تر می‌كند، اما خوب، شاید این روابط به تنهایی باعث شادكامی و رضایت شما نشود.

    6- درجه ی كمال و شخصیت
    كمالات برای هر شخص زیباست . كلام و اعمال نیك ، به دنبال خود ، اعتماد واطمینان دوستان را در پی دارد . برای رسیدن به این درجه ، تلاش كنید .

    7- بیاموزید كه خود، دیگران و حتی دشمنان خود را ببخشید.
    انسان جایز الخطاست ، همه ما اشتباه میكنیم ، ولی با كینه توزی و یادآوری صدمات گذشته ، تنها این خودمان هستیم كه از زندگی لذت نمی‌بریم نه دیگران !!

    8- "خنده" داروی هر "درد" است .
    با خوشرویی و تبسم ، دردهای خود را درمان كنید.

    9- تغذیه خوب ، استراحت ، ورزش و هوای تازه، را فراموش نكنید.
    سلامتی خود را دست كم نگیرید. با رعایت این نكات ، از وضعیت جسمی ایده آل خود، لذت ببرید .

    10- اراده ای مصمم ، شما را به هر چیزی كه می‌‌خواهید ، می رساند .
    هرگز تسلیم نشوید و به دنبال رسیدن به آرزوها و اهداف خود تلاش كنید.

    11- تلویزیون ، ذهن ما را بیشتر از هر چیزی نابود می‌كند !
    از تلویزیون كناره گیری كنید و با ورزش ، مطالعه و یادگیری ، ذهن خود را فعال كنید.

    12- شكست را بپذیرید .
    هر كسی در زندگی ممكن است بارها و بارها شكست بخورد. شكست آموزنده است به ما یاد می‌دهد كه چطور متواضع باشیم و راه درست تری را برای جبران آن انتخاب كنیم . توماس ادیسون با شكستهای متمادی توانست به هدف خود برسد ، او می‌گفت :" من شكست نخوردم ، تنها ده ها هزار راه را امتحان كردم كه برایم مفید نبود ! و به نتیجه نرسید !"

    13- از اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید .
    یكی از بودائیات پیر چنین می‌گوید :" یك مرد دانا كسی است كه از اشتباهات خود درسی نیك بیاموزد و اما داناتر كسی است كه از اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرد".

    14- از محبت به دیگران دریغ نكنید .
    زندگی كوتاه است و پایان آن نامعلوم . پس سعی كنید محبت كنید تا محبت ببینید .

    15- آنچنان زندگی كنید كه گویی روز آخر عمرتان است !!!
    همواره سعی كنید بهترین و مهربان ترین همسر ، رفیق و حتی مهربانترین و بهترین رئیس باشید ، تا زمان وداع با این دنیا به دنیایی زیباتر دست یابیم.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:15 درس آموزنده,درس,آموزش,,
  • هنرمندان چه قدر پول می‌گیرند تا به تلویزیون بیایند؟

    این یک سوال همیشگی است! بازیگرانی که از بی‌ستارگی این مملکت و فقط به خاطر چهره نسبتا متفاوت و نه بازی خوبشان ستاره شده‌اند برای حضور در برنامه‌های مناسبتی صدا و سیما چه رقمی را طلب می‌کنند

    به گزارش مشرق به نقل ازهمشهری جوان، در حالی که این روزها مبلغ دستمزدهای بازیگران برای بازی در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از خبرهای داغ رسانه‌ای است رقم‌هایی که بازیگران و خوانندگان برای حضور در برنامه‌های مناسبتی سیما می‌گیرند نیز در نوع خود جای تامل دارد

    رقم‌هایی که بازیگران برای حضور در برنامه‌های مناسبتی طلب می‌کنند عبارتند از: ـ

     

     

    حامد بهداد: ۳۰۰ میلیون ریال
    محمد رضا فروتن: ۷۰ میلیون ریال
    پوریا پورسرخ: ۳۰ میلیون ریال
    رضا یزدانی: ۵۰ میلیون ریال
    علی صادقی: ۳۰ میلیون ریال
    مهدی پاکدل: ۶۰ میلیون ریال
    امین حیایی: ۱۰۰ میلیون ریال
    احسان خواجه امیری: ۶۰ میلیون ریال
    بهرام رادان: ۱۵۰ میلیون ریال
    بنیامین بهادری: ۲۰۰ میلیون ریال

     

     

    مجله همشهری جوان در نقد رقم‌های پرداختی به بازیگران و خوانندگان نوشت: "این یک راز سر به ‌مهر است که حالا افشا می‌شود؛ سرباز کردن از این راز، مثل همه رازها، شاید جنجال ایجاد کند، دعوا راه بیندازد و مثل همه رازها، باید منتظر ماند تا با انبوه تاییدها و تکذیب‌ها روبرو شد. تمام سعی‌مان را کردیم که از منابع مختلف، آشناهای اسم‌نبر و منابع مطلع شنیده‌های تایید نشده‌مان را رنگ واقعیت ببخشیم. باور کنید این عددها و رقم‌ها با اندکی تغییر و کم و زیاد، همه آن چیزی است که مسوولان تلویزیون به ستاره‌ها می‌پردازند

     

    این پول‌ها با نرخ تورم و سطح بازی ستاره در آن سال، نسبت مستقیمی داردو بالا و پایین می‌رود. یکی که روی بورس باشد قیمت بسیار بالایی طلب می‌کند و یکی که از اوج به زیر آمده حفظ ظاهر می‌کند. عدد اولیه بالایی می‌خواهند ولی با قیمت‌های پایین هم می‌آیند. بسیاری از تغییر و تحول‌ها در عددها به یک نکته دیگر هم بستگی دارد؛ آشنایی با مجری و تهیه کننده برنامه(یعنی ارائه دهنده تخفیف به آن‌ها) و از همه مهمتر میزان وقت گذاری و اجرا در برنامه. تازه همه این محاسبه‌‌ها بدون هزینه حمل و نقل در تهران و شهرستان‌هاست."

     

    در پایان ذکر این نکته ضروری‌ است که صدا و سیمایی که باید خط مقدم مبارزه با اسراف‌گرایی و تجمل‌گرایی باشد چگونه می‌تواند با پرداخت چنین رقم‌‌هایی از جیب بیت‌المال این مهم را در جامعه نهادینه کند؟

    جشن ویژه برای آزار و اذیت دخترها

    مردم در نقاط مختلف دنیا سنتها و جشنهای جالب و گاهی عجیب دارند که برخی از آنها با شوخی چند نفر با هم آغاز شده و کم کم به کل شهر و یک کشور تسری یافته است ...

    مردم در نقاط مختلف دنیا سنتها و جشنهای جالب و گاهی عجیب دارند که برخی از آنها با شوخی چند نفر با هم آغاز شده و کم کم به کل شهر و یک کشور تسری یافته است ، مانند آنچه در یکی از شهرهای کشور اوکراین برگزار شده و به "جشن آب" شهرت یافته است.
    در این جشن که روز دوشنبه ی پس از عید پاک برگزار میشود، پسران جوان و نوجوان در نقاطی از شهر "لفیف" کمین میکنند و با عبور رهگذران و بالاخص دختران جوان و نوجوان ، با آب به آنها حمله میکنند!
    این مراسم در چند شهر دیگر کشور اوکراین نیز در این روز برگزار میشود ، تاکنون شکایاتی در زمینه ی آزار و اذیت در هنگام برگزاری جشن و همچنین سرماخوردگی دخترانی که خیس شده اند به پلیس رسیده است، اما چون تعداد این موارد معدود بوده است ، پلیس با برگزارکنندگان این جشن برخورد نمیکند.

    آیا می‌دانید مسواک نزدن می‌تواند باعث مرگ شما بشود؟

    تعجب نکنید، ولی باور کنید حقیقت دارد که؛ مسواک نزدن می‌تواند باعث مرگ شما بشود؟
    همانطور که پیش از این رابطه بین بهداشت پایین دهان و دندان و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مورد توجه دانشمندان قرار گرفته بود، تاکنون ‌کسی نتوانسته بود بطور دقیق اعلام کند که چرا مسواک نزدن بطور منظم می‌تواند باعث مرگ شخصی بشود، اما اکنون دانشمندان دانشگاه «بریستول» متوجه شدند که یک باکتری معمول که باعث فساد دندان‌ها و بیماری لثه‌ها می‌شود می‌تواند وارد جریان خون شده و به لخته شدن خون در رگ کمک کند. بعبارت دیگر این باکتری می‌تواند در نهایت باعث حمله قلبی و سکته شود که به تنهایی باعث مرگ هزار نفر در بریتانیا می‌شود.

    در اکثر مواقع باکتری استروپتوکوکوس در دهان وجود دارد، اما زمانی‌که شخصی دچار خونریزی لثه می‌شود این باکتری می‌تواند وارد جریان خون شود. این باکتری می‌تواند از یک پروتئین در سطح لثه به نام پادا استفاده کند تا پلاکت‌های خونی را مجبور به قرارگیری در کنار یکدیگر کرده و یک لایه محافظتی تولید کند.

    «هاوارد جکینسون»، استاد میکروبیولوژی دهانی در این‌باره می‌گوید: ما به یک مولکول پروتئینی در سطح باکتری‌ها رسیدیم که می‌تواند باعث فعالسازی شکل‌گیری پلاکت‌ها شود. این اولین بار است که دانشمندان متوجه شدند فعالیت یک باکتری می‌تواند باعث فعال شدن پلاکت‌ها شده و منجر به پخش‌ آن‌ها در جریان خون شود. «جکینسون» در توضیح مکانیسم این حالت تصریح کرده: زمانی‌که پلاکت‌ها در کنار یکدیگر تجمع می‌کنند بطور کامل یک باکتری را محاصره می‌کنند. این مکانیسم نه تنها یک پوشش محافظی ایجاد می‌کنند بلکه باعث تولید آنتی‌بیوتیک‌هایی می‌شود که برای درمان عفونت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما متاسفانه این شیوه دفاعی علاوه بر فوایدی که دارد می‌تواند باعث تشکیل لخته‌های کوچک خونی شود که می‌توانند روی دریچه‌های قلبی رشد کنند و حتی باعث تورم رگ‌های خونی شوند که وظیفه انتقال خون به قلب و مغز را دارند.

    دانشمندان معتقتدند؛ مردم همانطور که رژیم غذایی، فشارخون، کلسترول و… خود را به دقت بررسی می‌کنند، باید برای حفظ بهداشت دهانی خود نیز توجه کافی داشته باشند.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:مسواك,بهداشت دهان,بهداشت دندان,لوازم بهداشتي,مسواك زدن,
  • صرفا جهت اطلاع

    به راننده تاکسی میگم سیگارتو خاموش کن به دودش حساسیت دارم،
    برمیگرده میگه جوونای سن تو کراک میکشن تو به دود سیگار حساسی!

    پارسال همت مضاعف رو فقط عزرائیل فهمید، امسال هم جهاد اقتصادی رو فقط ربع سکه!

    قبلا برق میرفت بابامون سر فحش رو میکشید به اداره برق، الان برق میره خوشحال هم میشه!!

    خانومه ناراحت توی تاکسی: به فاصله چند روز هم شوهرم بهم خیانت کرد هم دوست پسرم!!

    فدراسیون فوتبال فقط تو 6 ماه، نیم میلیارد تومن از فحاشی فوتبالیستها درآمد داشته!
    یعنی به عبارتی قیمت فحش از قیمت طلا زده بالاتر!

    یه عمر رفتیم سینما آخر نفهمیدیم دسته های صندلیش ماله خودمون یا بغل دستیمون !

    طرف سوار اسب شده، عکسشُ گذاشته فیس بوک، میگه اون بالاییه منم!

    غار علیصدر به قندیلاش معروفه؛ اونوقت ملت میرن قندیلاشو میکنن یادگاری میبرن با خودشون!
    یکی نیست بگه آخه با اون قندیل میخای چیکار کنی؟

    میری از خودپرداز پول بگیری، رمزتو میزنی پول بر میداری، بار دوم کارتو میذاری،
    رمز رو اشتباه میزنی، یکی از پشت میگه: آقا رمزتو اشتباه زدیها!

    خبرنگار رفته تو یه روستا سوال میکنه با یارانتون چیکار کردین؟ مرده میگه: قبض هامونو پرداخت کردیم، چندتا قسط دادیم، شهریه دانشگاهه دخترمو دادیم، یه تراکتور هم خریدیم! تازه یه مقداری هم پس انداز کردیم!!
     

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:صرفا جهت اطلاع,
  • خشم و عصبانیت پسر آرنولد پس از رسوایی پدرش

    زمانی که رسانه ها اعلام کردند آرنولد شوارتزینگر از یکی خدمتکاران قدیمیشان صاحب فرزندی است، ماریا همسر قانونی او و فرزندانش سعی کردند با دیپلماسی کامل با آن رفتار کنند.

    پسر آرنولد ، پاتریک هر چند در جلوی رسانه ها و دوربین صحبتی از این موضوع  نمی کند ولی خشم و عصبانیت خود را در توئیتر نشان داده و نوشت : "گاهی اوقات احساس می کنم یک احمق هستم و بعضی اوقات هم می خواهم از همه چیز دست بکشم و برای یک لحظه هم شده یک فرد عادی و معمولی باشم ، با این حال من تا زمانی که مرگ بین ما جدایی نیندازد خانواده ام را دوست دارم."
    پاتریک همچنین برای نشان دادن خشم خود نام خوانوادگی خود در توئیتر را از شوارتزینگر به نام خانوادگی مادرش ، شریور تغییر داده است.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:خشم و عصبانیت پسر آرنولد پس از رسوایی پدرش,
  • خودکشی نافرجام تازه عروس چینی

    ساکنان شهر چانگشونگ در چین شاهد یک صحنه حیرت آور بودند. زن جوان 22 ساله ای که در آستانه ازدواج بود پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد تصمیم گرفت با لباس عروسی خود را از طبقه هفتم یک ساختمان پایین بیندازد اما در آخرین لحظه دو مرد او را نجات دادند

     

    پنجره ای در بیمارستان

    در بيمارستاني، دو بيمار در يک اتاق بستري بودند. يکي از بيماران اجازه داشت که هر روز بعد از ظهر يک ساعت روي تختش که کنار تنها پنجره اتاق بود بنشيند ولي بيمار ديگر مجبور بود هيچ تکاني نخورد و هميشه پشت به هم اتاقيش روي تخت بخوابد.

    آنها ساعتها با هم صحبت مي‏کردند؛ از همسر، خانواده، خانه، سربازي يا تعتيلاتشان با هم حرف مي‏زدند و هر روز بعد از ظهر، بيماري که تختش کنار پنجره بود، مي‏نشست و تمام چيزهائي که بيرون از پنجره مي‏ديد، براي هم اتاقيش توصيف مي‏کرد.


    پنجره، رو به يک پارک بود که درياچه زيبائي داشت. مرغابيها و قوها در درياچه شنا مي‏کردند و کودکان با قايقهاي تفريحيشان در آب سرگرم بودند. درختان کهن، به منظره بيرون، زيبيايي خاصي بخشيده بود و تصويري زيبا از شهر در افق دور دست ديده مي‏شد. همان‏طور که مرد کنار پنجره اين جزئيات را توصيف مي‏کرد، هم اتاقيش جشمانش را مي‏بست و اين مناظر را در ذهن خود مجسم مي‏کرد و روحي تازه مي‏گرفت.

    روزها و هفته‏ها سپري شد. تا اينکه روزي مرد کناز پنجره از دنيا رفت و مستخدمان بيمارستان جسد او را از اتاق بيرون بردند. مرد ديگر که بسيار ناراحت بود تقاضا کرد که تختش را به کنار پنجره منتقل کنند. پرستار اين کار را با رضايت انجام داد.

    مرد به آرامي و با درد بسيار، خود را به سمت پنجره کشاند تا اولين نگاهش را به دنياي بيرون از پنجره بيندازد.
     بالاخره مي‏توانست آن منظره زيبا را با چشمان خودش ببيند ولي در کمال تعجب، با يک ديوار بلند مواجه شد!

    مرد متعجب به پرستار گفت که هم اتاقيش هميشه مناظر دل انگيزي را از پشت پنجره براي او توصيف مي‏کرده است.
    پرستار پاسخ داد: ولي آن مرد کاملا نابينا بود.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:پنجره ای در بیمارستان,
  • مطلب طنز درباره سیر تحول دخترا در دانشگاه

    ترم ۱ – اصولاً وقتی به آنها بگویید با سه حرف پ – س – ر یک کلمه معنی دار بسازید مخ آنها error میدهد – چون فکر میکنند تنها دانشجوی این مملکت هستند عمراً کسی را تحویل نمیگیرند و تا وقتی که قبل از اسمشان کلمه مهندس و دکتر را به کار نبرید جوابتان را نمی دهند!

    پیشنهاد میکنم که در دختران ترم یکی (صفری) به دنبال gf نباشید چون اولاً پا نمیدهند و ثانیاً اگر حتی یکی از این دختران برای دوستی پا بدهد (یکی در هر ۱۰ میلیون سال) همه به شما به چشم یک همجنس باز نگاه خواهند کرد!

    فقط برای عملیات قضای حاجت به wc می روند ، طولانی ترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد ، به پسران همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنند!

    تمام کتب ترم اول را می خرند و با دقت جلد میگیرند ، سوژه خنده دانشجویان ترم بالایی هستند وقتی به آنها سلام میکنید به چشم یک مزاحم خیابانی به شما نگاه میکنند – در فاصله بین کلاسها نان و پنیر دستپخت مادر را میل میکنند تا انرژی بگیرند!

    ترم ۲ – همچنان قادر به ساختن کلمات معنی دار نمیباشند – متوجه میشوند به غیر از آنها افراد دیگری نیز به اسم دانشجو تو این مملکت هستند!

    به مقدار بسیار ناچیز از قطر ابروها کاسته میشود ولی سیبیل جزیی از اعضای ثابت بدن می باشد ، سر کلاس متوجه موجوداتی عجیب و غریب میشوند اما اسم آنها را نمی دانند ، کماکان مسیر دانشگاه تا خانه بدون هیچ کم و کاستی طی میشود!

    نیمی از کتاب های ترم را میخرند و نیمه دیگر را از کتابخانه میگیرند ، اگر به آنها سلام کنید در جواب زمزمه نامفهومی میشنوید با این مضمون: سلام علیکم و رحمة الله و برکاته – دو سه بار از جلوی تریای دانشکده رد میشوند اما جرأت داخل شدن را ندارند! (استغفرالله)

    ترم ۳ – به معنای واژه پسر پی می برند و با ماهیت آن موجودات عجیب و غریب آشنا می شوند ، به این نکته حیاتی پی می برند که تنها استفاده wc قضای حاجت نیست!

    سوژه خنده پیدا می کنند ، همه کتابها را از کتابخانه می گیرند و متوجه میشوند که تا ۴ جلسه میتوانند سر کلاس غیبت کنند – می فهمند که شهر خیلی بزرگ است و غیر از خانه شان جاهای دیگری هم دارد – تریا دانشکده تبدیل به پاتوق آنها میشود و در جواب سلام شما میگویند سلام!

    ترم ۴ – با واژه bf آشنا میشوند اما راه و رسم تور کردنش را بلد نیستند – ابروها نازک میشود و سیبیل ناپدید ، در ساعت های استراحت بین کلاسها و حتی وسط کلاس ها به wc میروند!

    همیشه در دانشگاه از قسمتهای “پر پسر” عبور میکنند ، شروع میکنند به پرسیدن آدرس از پسرای خوش تیپ دانشگاه (نکته: اگر دیدید که جلوی در آموزش یه دختر ازتون آدرس آموزش رو پرسید پس: ۱- دختره ترم ۴ درس میخونه ۲- شما خوشتیپید ۳ – یالا مخشو بزن دیگه چلمن)

    شروع میکنن به نوشتن جزوه – هر ۲-۳ شب یکبار به خانه میروند برای حاضری و به خاطر غر زدن های مامان بابا (خوب پدر مادرن دیگه دلشون تنگ میشه شما به بزرگی خودتون ببخشید) و تعویض لباس و بقیه روز ها خونه دوستشون درس میخونن (آره جون خودت ، بیچاره پدر ، مادره خبر نداره خوابگاه دخترا بغل خوابگاه پسراست) در جواب سلام شما میگویند: سلام – چطوری؟ خوبی؟

    ترم ۵ – یکی از این موجودات خوش خط و خال (bf) را به دست می آورند اما چون تازه کار هستند بامبول های زیادی سرشان پیاده میشود!

    اصلاً سر کلاسها نمی روند و از دانشگاه فقط با wc کار دارند چون bf دارند دیگه احدی را تحویل نمیگیرند و درست مثل ترم یک میشوند (چون این دفعه فکر میکنن فقط خودشونن که bf دارند و آسمان باز شده این پسره افتاده تو بغل اینا)

    کوتاهترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه به کافی شاپ و سپس خانه میباشد – از چهره مردانه گذشته تنها خاطره ای باقی مانده است (اینجاست که میگن مردونگی مرده) به دلیل افزایش آرایشات روی صورتشون اضافه وزن می آورند و برای جبران آن از مقدار شلوار و مانتو شان کم میکنند!

    یک میز اختصاصی برای خودشان و bf شان در تریا دانشکده رزرو است ، تابلو میشوند – کارکنان محترم حراست دانشگاه آنها را به اسم کوچک می شناسند!

    سند کمیته انضباطی را به نامشان میکنند و در جواب سلام شما (بعد از ۱۰ دقیقه) می گویند: اوا … سلام ببخشید حواسم نبود (طرف داره عاشق میشه و حواسش یه جای دیگست)

    ترم ۶ – خیلی تابلو میشوند – عاشق میشوند – مشروط میشوند !!!

    ترم ۷ – به طرز وحشتناکی تابلو میشوند – در عشق شکست میخورند – مشروط میشوند !!!

    ترم ۸ – دوباره آدم میشوند – دیگر تابلو نیستند چون جوانان مستعد دیگری جای آنها را میگیرند (من لذت می برم میبینم این جوونا رو …….) جای جای دانشگاه برایشان خاطره انگیز است ، مثل بچه آدم این ترم درس میخوانند فارغ میشوند – در به در دنبال شوهر میگردند و به اولین پیشنهاد جواب مثبت میدهند و از چاله به چاه می افتند !!!!

    گزارش تصویری / تشییع پیکر زنده یاد ناصر حجازی

     

    کی دنیا درست میشه؟

    پدر داشت روزنامه می خواند پسر که حوصله اش سر رفته بود پیش پدرش رفت و گفت :
    پدر بیا بازی کنیم پدر که بی حوصله بود چند تکه از روزنامه که عکس نقشه دنیا بود تکه تکه کرد و به پسرش داد و گفت برو درستش کن .

    پسر هم رفت و بعد از مدتی عکس را به پدرش داد.
    پدر دید پسرش نقشه جهان رو کاملاً درست جمع کرده از او پرسید که نقشه جهان رو …از کجا یاد گرفتی؟

    پسر گفت : من عکس اون آدم پشت صفحه رو درست کردم . وقتی آدمها درست بشن دنیا هم درست میشه

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:داستان,حرف آموزنده,سخنان ازشمند,حرف هاي طلا,,
  • نام "ناصر حجازي" بين برترين سرچ هاي امروز (جهان) - آمار سايت آلکسا

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:ناصر حجازي,اسطره فوتبال,ناصر,ناصرخان,برترين سرچ ها,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.com

    Azərbaycan-Traxtor

    تراختور در آستانه بهترین خرید لیگ برتر

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

    وبلاگicon